Μια πόρνη πολυτελείας, σε συνεργασία με έναν ασφαλίτη, σκοτώνει κάποια μέλη της Ιαπωνικής μαφίας. Όταν μαθαίνει ότι ο ασφαλίτης είναι νεκρός και αυτή στο στόχαστρο και μόνη, τότε αφήνει το ένστικτο της επιβίωσης να την οδηγήσει.
“Kanpai, puta!”
TI EΧΟΥΜΕ ΕΔΩ
Το ένστικτο της δικιάς μας επιβίωσης θα μας κάνει να κλείσουμε νωρίς την ταινία και να δούμε κάτι λιγότερο επώδυνο για τα μάτια μας.
Ο σκηνοθέτης, εκμεταλλευόμενος την κληρονομιά που έχει αφήσει ο Rodriguez, χρησιμοποιεί την Salma Hayek σαν πιστολέρο και φτιάχνει μια ταινία με στοιχεία Tarantino, Rodriguez και Ritchie. Αυτό που ονειρεύεται δηλαδή ο κάθε νέος κινηματογραφιστής. Μόνο που χάνει την συνοχή του και το αποτέλεσμα βγαίνει σαν ασύνδετο κολάζ. Φαίνεται ότι ο δημιουργός είχε λίγες ολοκληρωμένες εικόνες-δράσεις στο μυαλό του και απλά γέμισε το χρονικό κενό μεταξύ τους με… ότι να ναι.
Η ταινία διαδραματίζεται όλη σε ένα δωμάτιο. Προσπαθεί, με νύχια και με δόντια, να μας δείξει πόσα πολλά μπορεί να κάνει μέσα σε αυτό το δωμάτιο, αλλά δε το καταφέρνει. Παρ’ όλη τη δράση και τη μικρή διάρκεια της, η ταινία κατορθώνει να κάνει κοιλιά. Όλα τα προηγούμενα, σε συνδυασμό με την κακιά ηθοποιία (και προφορά) της Salma, κάνουν την ταινία μια κακιά B-movie που δεν σέβεται το είδος της.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Η Salma Hayek είναι αυτή που προμοτάρεται περισσότερο. Στην θέση της ήταν αρχικά να παίξει η Kate Hudson αλλά κάτι αντιλήφθηκε μάλλον και την έκανε νωρίς. Ο σκηνοθέτης είναι ο Joe Lynch τον οποίο δεν τον ξέρουμε και ούτε πρόκειται να τον μάθουμε.
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩ
Γιατί η ψευτιά αγγίζει άλλα επίπεδα. Γιατί παίζει η Salma Hayek. Βασικά, δε νομίζω να υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος για να την δείτε. Εντάξει, εγώ είμαι πειραγμένος, αλλά μην γίνετε κι εσείς.