Τρεις φοιτητές μετακομίζουν σε ένα παλιό σπίτι, όπου συνειδητοποιούν ότι έχουν γίνει στόχος μιας υπερφυσικής οντότητας.
Προσπαθώντας να την απωθήσουν, οι τρεις νεαροί θα πρέπει να βρουν έναν τρόπο να σωθούν, ενώ ταυτόχρονα πρέπει να κρατήσουν μυστική την μάχη τους για επιβίωση, όποιος μάθει την ύπαρξη της οντότητας, θα είναι και το επόμενό της θύμα…
TI EΧΟΥΜΕ ΕΔΩ
Βασισμένο στο κεφάλαιο “The Bridge To Body Island” από το βιβλίο του Robert Damon Schneck, “The President’s Vampire”, έχουμε μια υπερφυσική ταινία τρόμου (!). Μόλις αρχίσεις να διαβάζεις την περίληψη, καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για μια ταινία που είναι γεμάτη από ένα μοτίβο τυποποιημένο και πολυχρησιμοποιημένο. Παρόλα αυτά κάνεις τον κόπο να την δεις, νομίζοντας πως κάπου θα διαφέρει από τον υπόλοιπο σωρό. Δεν σου κάνει όμως την χάρη και σου προσφέρει απλόχερα ό,τι ακριβώς περίμενες από την αρχή.
Δεν θα μπω στην διαδικασία να αναλύσω το τι ακριβώς γίνεται εκεί μέσα, γιατί πραγματικά είναι ανούσιο. Θα σταθώ στην μοναδική φάση που μπορεί κάποιος να ασχοληθεί και να πει κάτι παραπάνω. Εξ αρχής να πω πως δεν υπάρχει μια καλή, ή έστω μια κατατοπιστική μυθολογία για τον Bye – Bye Man. Αυτό όπως καταλαβαίνετε είναι ένα μειονέκτημα γιατί περιπλέκει τα πράγματα, αφήνοντας πολλά κενά και τρύπες στο σενάριο, προσπαθώντας να το καλύψει με το επαναλαμβανόμενο “Don’t Think It – Don’t Say It”.
Το μόνο αξιοσημείωτο είναι οι παραισθήσεις που κυριεύουν αυτούς που ξέρουν το όνομα του. Μια αρκετά καλή πινελιά στον άδειο καμβά της ταινίας, κάνοντάς την λιγάκι πιο ενδιαφέρουσα. Όλες οι κρυφές επιθυμίες βγαίνουν στην επιφάνεια και σε πνίγουν εκεί. Ο φίλος γίνεται εχθρός και το αντίστροφο κάνοντας την λιγάκι πιο παρανοϊκό αλλά μέχρι εκεί. Εάν είχαν αποφύγει όλα τα κλισέ και δουλεύαν πιο πολύ το κομμάτι των παραισθήσεων, πιστεύω πως θα είχαμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Παραπλανητικό ήταν το γεγονός, πως η σκηνοθέτιδα, Stacy Title, ήταν υποψήφια το 1994 για Oscar για την ταινία μικρού μήκους “Down on the Waterfront”. Μας έδωσε μια ελπίδα ότι ίσως βλέπαμε κάτι ξεχωριστό, όμως κάτι τέτοιο δεν έγινε γιατί έπεσε στην παγίδα της αντιγραφής.
Σε όλο αυτό προστίθενται και οι αδιάφορες, σχεδόν καταναγκαστικές ερμηνείες των ηθοποιών που προσπαθούσαν να μας πείσουν με το ζόρι. Η μοναδική ερμηνεία που αξίζει να αναφέρουμε είναι αυτή του Bye- Bye Man (Doug Jones) που ήταν ο μόνος μέσα στο πετσί του ρόλου (χιουμοράκι). Οι υπόλοιποι είναι αδιάφοροι, όμως θα τους αναφέρω επιγραμματικά έτσι για να είμαστε τυπικοί. Στον ρόλο του Elliot έχουμε τον Douglas Smith, τον κολλητό του φίλο John υποδύεται ο Lucien Laviscount, η Cressida Bonas στον ρόλο της Sasha αλλά ξαφνιαστήκαμε από την Carrie –Anne Moss (The Matrix – Memento). Δεν περιμέναμε την παρουσία της σε κάτι τέτοιο, όπως και απ’ την ερμηνεία της που ήταν το λιγότερο απογοητευτική.
Η μουσική της ταινίας ήταν το μοναδικό πράγμα που ήταν εύστοχο και σωστά τοποθετημένο.
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩ
Γιατί παρασύρθηκες από τον ντόρο που έγινε γύρω από τ’ όνομα του. Γιατί δεν ήξερες τι ακριβώς θα δεις, γιατί δεν έχεις ξαναδεί (;) τέτοιου είδους ταινία (αναφέρομαι στους νεότερους). Γιατί πρέπει να πεις Bye – Bye σε τέτοιες ταινίες που δεν έχουν κάτι διαφορετικό να προσθέσουν. Δεν υπάρχει άλλος λόγος, πίστεψέ με!