Ελληνικός Τίτλος: Perdida

Ετος Πρώτης Προβολής: 2018

Είδος Ταινίας:

Η εξαφάνιση της Κορνήλια που συνέβη πριν από 14 χρόνια έρχεται και πάλι στο προσκήνιο μετά από κάποια περίεργα γεγονότα. Μια αστυνομικός η οποία ήταν κολλητή φίλη με την Κορνήλια αποφασίζει να ανοίξει και πάλι την υπόθεση που δεν έπαψε ποτέ να την στοιχειώνει. Θα αναγκαστεί να έρθει αντιμέτωπη με το παρελθόν της, ενώ μια μεγάλη έκπληξη ην περιμένει.

TI EΧΟΥΜΕ ΕΔΩ

Άλλο ένα θριλεράκι της σειράς. Μυστήριο, αγωνία, ανατροπές και βία. Πολλή βία όμως βρε παιδί μου. Δεν χρειαζόταν τόση βία πια. Δεν χρειάζεται να μας τα δείχνει όλα φάτσα φόρα ο σκηνοθέτης, μπορεί να αφήσει και κάτι για την φαντασία μας νομίζω… Άσε που μετά την τρίτη-τέταρτη βίαιη σκηνή, σταματάει να σου κάνει εντύπωση αυτό που βλέπεις γιατί απλά το συνηθίζεις. Εκτός αυτού όμως χρησιμοποιήθηκαν και πολλά κλισέ στην ταινία. Πολυφορεμένα αμερικάνικα κλισέ που έχουμε φάει με το κουτάλι. Ήταν μια προσπάθεια να γίνει μια αργεντίνικη ταινία από αυτές που βλέπουμε και λέμε «ουάου δεν το περίμενα με τίποτα, απίστευτη ταινία» αλλά τελικά στην πορεία βγήκε λίγο αμερικανιά. Not bad, αλλά σίγουρα δεν είναι ισάξια με άλλες εξαιρετικές ταινίες που έχουν βγει από τη συγκεκριμένη χώρα.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Στη σκηνοθετική καρέκλα κάθεται ο Alejandro Montiel. Όπως έγραψα και πιο πάνω δεν τρελάθηκα με τη σκηνοθεσία του αν και νομίζω πως το story είχε ενδιαφέρον και προοπτικές να γίνει πολύ καλύτερη ταινία. Το σενάριο είναι βασισμένο στο μυθιστόρημα «Cornelia» της Florencia Etcheves, ενώ τη διασκευή ανέλαβε ο ίδιος ο σκηνοθέτης μαζί με τους Jorge Maestro και Mili Roque Pitt.

Mara Alberto, Carlos Alcantára, Juan Ignacio Cane, Amaia Salamanca είναι μερικοί από τους πρωταγωνιστές, που στάθηκαν αξιοπρεπώς στην ταινία χωρίς όμως και πάλι να μας συνεπάρουν και να μας κάνουν να ταυτιστούμε μαζί τους. Βέβαια ας μην ξεχνάμε πως τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο σε κάθε ταινία έχει πάντα ο σκηνοθέτης, οπότε οι ηθοποιοί το μόνο που κάνουν είναι να ακολουθούν τις δικές του οδηγίες. Μουσική σχεδόν ανύπαρκτη. Τίποτα το αξιομνημόνευτο. Ως θετικό στοιχείο θα αναφέρω το κοινωνικό ζήτημα που θίγει η ταινία. Δηλαδή τις εξαφανίσεις και τις απαγωγές κοριτσιών, την πορνεία και τη σωματεμπορία. Ένα ζήτημα που είναι μάστιγα σε παγκόσμιο επίπεδο. Μια μπίζνα πολλών εκατομμυρίων που δυστυχώς συνεχίζει ανενόχλητα, γύρω μας, δίπλα μας, κάτω από τη μύτη μας… Αυτό ναι, είναι κάτι που αξίζει την προσοχή μας.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩ

Γιατί θέλεις να δεις ένα θριλερ να σου κινήσει λίγο το ενδιαφέρον και να σε κρατήσει σε αγωνία για να μην βαρεθείς γρήγορα. Με λίγα λόγια, θέλεις να σκοτώσεις λίγο την ώρα σου. Μην περιμένεις να συγκλονιστείς αλλά ούτε και να τραβάς τα μαλλιά σου γιατί δεν έχεις δει ποτέ κάτι χειρότερο. Είναι απλώς άλλο ένα συνηθισμένο θριλεράκι. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Perdida
ΣΕΝΑΡΙΟ6
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ5
ΜΟΥΣΙΚΗ4
ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ6.5
5.4Score
Βαθμολογια Αναγνωστων: (1 Ψηφος)
6.8

POSTER

Poster

TRAILER

 Perdida
(2018) on IMDb

Ποιος το εγραψε

Νατάσσα Λούππου

Είναι ηθοποιός και συγγραφέας του βιβλιου "Το Μυστικο της Μαγειας". Αν και έχει σπουδάσει Ιταλική φιλολογία, η ίδια παραδέχεται πως έχει λίγο περισσότερη αδυναμία στην ισπανική γλώσσα την οποία επίσης γνωρίζει πολύ καλά. Λατρεύει το θέατρο, το σινεμά, τη μουσική, τη λογοτεχνία και σέβεται απεριόριστα τους ανθρώπους που υπηρετούν την τέχνη με αγάπη και πάθος. Πιστεύει πως κάθε άνθρωπος ανάλογα με την προσωπικότητά του έχει διαφορετικά «θέλω» και πως μια ταινία δεν είναι τηγανητή πατάτα για να αρέσει σε όλους. Το σημαντικότερο είναι ο κάθε δημιουργός να καταθέτει την αλήθεια του. Ένας καλός καφές και μια ταινία του Ρομπέρτο Μπενίνι αρκούν για να την κάνουν χαρούμενη, ενώ την ενοχλεί πολύ η αδικία. Μεγαλύτερό της ελάττωμα: Η αφηρημάδα!

Σχετικες Αναρτησεις