Ελληνικός Τίτλος: Πρόσκληση σε Γάμο

Ετος Πρώτης Προβολής: 2018

Είδος Ταινίας:

Δύο καλεσμένοι σε γάμο αρκετά όμοιοι χαρακτήρες με κοινά χαρακτηριστικά τον κυνισμό, την απέχθεια τους προς όλους και όλα, ακόμη και μεταξύ τους, θα αναγκαστούν να περάσουν ένα Σαββατοκύριακο μαζί, καθώς τους έχουν καλέσει τυπικά και βρίσκονται και οι δύο στους ‘’ανεπιθύμητους’’, με αποτέλεσμα να τους έχουν μαζί σε όλα. Έτσι, η ανθρώπινη ανάγκη επικοινωνίας θα τους φέρει σε μία ιδιαίτερη επαφή και σχέση, ίσως όμως και απώθηση.

TI EΧΟΥΜΕ ΕΔΩ

Μία ταινία που πήρε ιδιαίτερο promotion λόγω της δήλωσης της Winona Ryder ότι έχουν παντρευτεί όντως με τον συμπρωταγωνιστή της Keanu Reeves στην ταινία του Francis Ford Coppola Dracula και ότι ο γάμος μπορεί να πιαστεί ως έγκυρος, καθώς ο ιερέας ήταν πραγματικός και η τελετή έγινε ολόκληρη. Η δήλωση της αυτή συζητήθηκε πολύ, αν και πρέπει να έγινε σε πλαίσια αστεϊσμού, όπως και οι δηλώσεις και των δύο ότι είχαν «Health Crush» μεταξύ τους.

Η ταινία ξεκινάει απότομα, γνωρίζοντας τους χαρακτήρες κατευθείαν στον θεατή, αλλά και στρώνοντας το έδαφος για την σκηνοθεσία και τον τρόπο που θα καλύψει την ιστορία μας ο σκηνοθέτης. Η ταινία εστιάζει εντελώς στα δύο άτομα που πρωταγωνιστούν, θέλοντας ίσως να τονίσει πόσο ταιριαστοί είναι, πόση χημεία έχουν μεταξύ τους, που δεν υπάρχει κάποιος άλλος στον περίγυρό τους, παρά τις όποιες διαφωνίες και εντάσεις ανάμεσά τους. Ο τίτλος της ταινίας θα μπορούσε να είναι «Κυνισμός και διάλογοι» ή «Κυνικοί διάλογοι», αφού η ταινία περιλαμβάνει ΜΟΝΟ ωμές συζητήσεις ανάμεσα στους δυο πρωταγωνιστές, χωρίς κυριολεκτικά να ακούμε τρίτη φωνή σε όλη την διάρκεια της ταινίας (με εξαίρεση μία σκηνή που ακούγεται η φωνή κάποιας καμαριέρας).

Γενικότερα, μέσα από τις συζητήσεις υπάρχουν κάποιες ενδιαφέρουσες σκέψεις πάνω στις σχέσεις τόσο τις ερωτικές όσο και γενικά με άτομα στον περίγυρο μας, με τα οποία έχουμε άμεση επαφή. Επιπλέον, ο τίτλος της ρομαντικής κομεντί τιμάται με ένα χιούμορ, όπως εύκολα προβλέπεται απ’ όσα ειπώθηκαν μέχρι τώρα, κυνικό, το οποίο ίσως προκαλέσει κάποιες στιγμές το χαμόγελο του θεατή. Ωστόσο, η γενικότερη κάλυψη της ταινίας και ο τρόπος που διαδραματίζεται εκείνη κάνει το μεγαλύτερο μέρος των θεατών να σαστίζει, μέχρι και να βαριέται, καθώς το ενδιαφέρον του για την υπόθεση και τους χαρακτήρες μένει στατικό, όπως και τα περισσότερα πλάνα της ταινίας.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Στο τεχνικό κομμάτι, σκηνοθέτης της ταινίας είναι ο Victor Levin, ο οποίος ασχολείται με τον χώρο της τηλεόρασης κυρίως, ενώ έχει ακόμη μία σκηνοθετική δουλειά το «5 to 7» που είναι μία ρομαντική δραμεντί παρόμοιου ύφους με το «Destination Wedding». O δημιουργός ακολουθεί μία στατική, καθόλου υπερβολική και χωρίς κάποια ιδιαίτερη έμπνευση σκηνοθεσία, ανάλογη βέβαια με τον τρόπο που έχει επιλέξει να εξελίσσεται η υπόθεση. Το σενάριο είναι γραμμένο από τον ίδιο, στο οποίο υπάρχει φυσικά μία καλή προσπάθεια, αφού πετυχαίνει πολλά, μέσα μόνο από τους διαλόγους, όπως ένα ήπιο exposition που μας βάζει στην υπόθεση αλλά και την έκφραση κάποιων απόψεων όπως προαναφέρθηκε μέσα από τα στόματα των πρωταγωνιστών. Όσον αφορά τις ερμηνείες, εκείνες είναι διακριτικές και ανάλαφρες, ταιριαστές στο στυλ της ταινίας τόσο από την αγέραστη Winona Ryder όσο και από τον έμπειρο Keanu Reeves.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩ

Έτσι, έχουμε μία ταινία με ιδιαίτερο ύφος που περιέχει μόνο διαλόγους μεταξύ δύο ατόμων, οι οποίοι έχουν αρκετά δυνατά σημεία και ιδιαίτερη οπτική. Ίσως ένα ακόμη ενδιαφέρον κομμάτι της που μπορεί να τραβήξει μερικά βλέμματα είναι η εμφανέστατη χημεία που υπάρχει ανάμεσα στους ηθοποιούς. Το χιούμορ είναι διακριτικό μπορεί να πετύχει κάποιες φορές, αλλά τις περισσότερες θα βρει τον θεατή σαστισμένο από την γενικότερη νωθρή εξέλιξη του έργου και δύσκολα θα τον κάνει να ευθυμήσει, ενώ το τέλος του έργου προβλέπεται πολύ εύκολα και από τον πιο άπειρο σε αυτού του είδους ταινίες θεατή.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Destination Wedding
ΣΕΝΑΡΙΟ5
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ4
ΜΟΥΣΙΚΗ3
ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ6
4.5Score
Βαθμολογια Αναγνωστων: (2 Votes)
4.7

POSTER

Poster

TRAILER

 Destination Wedding
(2018) on IMDb

Ποιος το εγραψε

Δημήτρης Μπαμπούλης

Σπουδάζει στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ο κινηματογράφος από την μικρή του ηλικία ήταν μία διέξοδο γι αυτόν και υπάρχουν ενδείξεις ότι του έχει γίνει τελικά εθισμός. Έχει ιδιαίτερη αδυναμία στους Κρίστοφερ Νόλαν και Λάρς Φον Τρίερ, ενώ από ηθοποιούς στον Μάντς Μίκελσεν και στον "ώριμο" Μάθιου Μακόναχι. Ελπίζει κάποτε να καταφέρει να ασχοληθεί επαγγελματικά με την σκηνοθεσία.

Σχετικες Αναρτησεις