Το επόμενο κεφάλαιο της σειράς Underworld, ακολουθεί την Selene, έμπορο θανάτου των Βρικολάκων, που προσπαθεί να αποκρούσει τις επιθέσεις που δέχεται τόσο από την φυλή των Λυκανθρώπων, όσο και από την φατρία των Βρικολάκων που την πρόδωσε. Έχοντας στο πλευρό της μονάχα τον David και τον πατέρα του, Thomas, θα κληθεί να δώσει ένα τέλος στην αιώνια μάχη μεταξύ Λυκανθρώπων και Βρικολάκων, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει πως θα χρειαστεί να κάνει την υπέρτατη θυσία.
TI EΧΟΥΜΕ ΕΔΩ
Η πέμπτη συνέχεια της σειράς ταινιών Underworld, που το μακρινό 2003 πρωτοτυπούσε με μια γυναικεία παρουσία ως πρωταγωνιστικό action hero χαρακτήρα της (να θυμίσω τον άμεσο “ανταγωνιστή”, Blade), είναι ξανά εδώ δεκατρία χρόνια μετά, χωρίς να έχει να προσφέρει κάτι καινούριο (σε εμάς τουλάχιστον).
Στο γνωστό σκοτεινό και γοτθικό του σύμπαν, που είναι αλήθεια πως πριν χρόνια είχε κάποιο ενδιαφέρον, μαίνεται ακόμα η μάχη μεταξύ Vampires και Werewolves. Κάπου στη μέση βρίσκεται η θρυλική death dealer, Selene, που λόγω προηγούμενων πράξεων της, βρίσκεται κυνηγημένη κι από τις δύο πλευρές.
Με μπόλικες χορογραφίες σκηνών μάχης σε στυλ παλαιότερης κινηματογραφικής δεκαετίας, με σενάριο που έχεις ξαναδεί αρκετές φορές, το φιλμ μένει απόλυτα πιστό στο franchise του, πράγμα τουλάχιστον τίμιο (ξέρεις τι να περιμένεις).
Στην προσπάθεια του να μας δώσει κάτι καινούριο, το Blood Wars βάζει στοιχεία fantasy που δανείζεται από άλλες θεματολογίες (όχι πάντως βαμπιροκαταστάσεων), με φιλειρηνικές κάστες Vampires να έχουν μεταθανάτιες αναζητήσεις και καταστάσεις… level-up με χρήσιμα επιπλέον χαρακτηριστικά να προστίθενται στο παλμαρέ ενός “ήρωα”.
Η μικρή του διάρκεια, το εύπεπτο και χωρίς πολλές εισαγωγές σενάριο με χαρακτήρες καρικατούρες, το εισαγωγικό κολάζ περιγραφής των προηγούμενων ταινιών στην αρχή, καθώς και η συνολική παραγωγή του τελευταίου Underworld, μου έδωσαν την αίσθηση πως έβλεπα ένα επεισόδιο σειράς, παρά ένα ολοκληρωμένο φιλμ. Προφανώς και κάτι τέτοιο φαντάζει λογικό, δίνοντας όμως ένα αποτέλεσμα που φαντάζει ημιτελές.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Η Kate Beckinsale φοράει για άλλη μία φορά την σέξι μαύρη κολλητή λάτεξ στολή της πρωταγωνίστριας που την έκανε γνωστή, ταξιδεύοντας μας στην εποχή του millenium εν έτη 2017 (σχεδόν), τότε που η αφέλεια της φράντζας της αποτελούσε “μόδα”.
Ο Theo James καταφέρνει να είναι ακόμα χειρότερος από τον αντίστοιχο ρόλο του στην τριλογία του Divergent, ενώ η παρουσία των Βρετανών Charles Dance (τον ξέρεις από το Game of Thrones) και της Lara Pulver, δικαιολογείται απλά ως ένα απαραίτητο “γέμισμα” της φτωχής (κινηματογραφικά) φιλμογραφίας τους.
H Anna Foerster έχοντας στο βιογραφικό της μόνο σκηνοθεσίες σε επεισόδια τηλεοπτικών σειρών, αναλαμβάνει την πρώτη της δουλειά, προσφέροντας ένα αποτέλεσμα χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις, χωρίς κάτι καινούριο που θα μας βοηθούσε ώστε να μην περάσει απαρατήρητη.
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩ
Το “Underword: Η Αιματοχυσία” μοιάζει ως καλή επιλογή, αν θέλεις να θυμηθείς πως ήταν οι ταινίες δράσης μιας άλλης εποχής, που μπορεί να μην φαντάζει μακρινή, κινηματογραφικά όμως απέχει τόσο, που νόμιζα πως την είχαμε ξεχάσει σε κάποιο χρονοντούλαπο. Σε κάθε περίπτωση, η επίσκεψη σε έναν κινηματογράφο δεν γίνεται πάντα με κίνητρο την ταινία αυτή καθεαυτή.