Ο επιτυχημένος δημοσιογράφος Michael Finkel, απολύεται από την γνωστή εφημερίδα New York Times, με την κατηγορία της παραποίησης γεγονότων. Ένα τηλεφώνημα όμως, θα του δώσει την δεύτερη ευκαιρία που χρειαζόταν. Ο κατηγορούμενος για τον θάνατο των τριών παιδιών του και της γυναίκας του με όνομα Christian Longo, χρησιμοποίησε το όνομα του πρώτου κατά την ώρα της σύλληψης του. Η γνωριμία των δύο ανδρών θα φέρει στην επιφάνεια διαφορετικούς σκοπούς, ομοιότητες και το γνωστό παιχνίδι γάτας και ποντικού.
TI EΧΟΥΜΕ ΕΔΩ
Βασισμένο σε αληθινή ιστορία, η ταινία μας ταξιδεύει στην ανάπτυξη όχι μόνο δύο χαρακτήρων, αλλά και δύο ανδρικών ψυχών. Παρά τις διαφορετικές πράξεις και επιλογές ζωής, οι δύο άνδρες μοιράζονται κοινά χαρακτηριστικά ως δύο αδελφές ψυχές, ή δύο παντοτινοί φίλοι.
Ο σκοπός κοινός και ίσως ένας και μοναδικός. Να μάθουν και οι δύο τον εαυτό τους, μέσα από τα μάτια του άλλου. Σας έχει τύχει ποτέ να βρείτε έναν άνθρωπο τόσο όμοιο με σας, αλλά και τόσο διαφορετικό σε σημεία που δεν μπορείς να πιστέψεις;
Ο Michael Finkel δεν έχει χάσει μόνο τη δουλειά του σε μία από τις μεγαλύτερες εφημερίδες της Αμερικής, αλλά και την αξιοπιστία του ως δημοσιογράφος. Κανείς δεν δέχεται να συνεργαστεί μαζί του, μέχρις ότου δεχτεί ένα τηλεφώνημα από έναν φανατικό συνάδελφο και αναγνώστη, ο οποίος του δίνει τα πρώτα ερεθίσματα για τον Christian Longo.
Η σχέση των δύο ανδρών μας κάνει μεγάλη εντύπωση, ενώ παράλληλα ψάχνουμε για την αλήθεια. Η κατηγορία είναι βαριά, αλλά δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι πίσω από την ήρεμη και ψυχρή ματιά του Longo.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Προσωπικά πιστεύω αρκετά στην γεύση που θα μου αφήσει το πρώτο πλάνο της ταινίας. Πολλές φορές από αυτό θα καταλάβω το στυλ και ύφος της. Η ταινία λοιπόν ξεκινάει με ένα πανέμορφο πλάνο σε slow motion, το οποίο είναι και η καρδιά της ιστορίας.
Πρώτη ταινία μεγάλου μήκους του Rupert Goold, η δράση του οποίου βρίσκεται στην μικρή οθόνη. Τα πλάνα του πολύ όμορφα, απλά και διακριτικά χωρίς υπερβολές. Φωτισμένα κατάλληλα για να δημιουργήσει το κλίμα που χρειάζεται. Μου άρεσαν πολύ τα σκοτεινά πρόσωπα, και ο τρόπος που άλλαζε το color correction, από το παρόν μέχρι τις σκέψεις του πρωταγωνιστή.
Πανέμορφο montaz, στην παρουσίαση παράλληλων σκηνών, τόσο αντίθετων αλλά με κοινά χαρακτηριστικά.
Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους έχουμε το δίδυμο που είχαμε δει και στο This Is the End(2013), James Franco (127 ώρες) και Jonah Hill (Ο λύκος της Wall Street). Οι δύο αυτοί ηθοποιοί εκεί που λες ότι κάνουν ότι κωμωδία τους έρθει στο κεφάλι για ένα γρήγορο payckeck, εκεί κάνουν κάτι αξιόλογο και σε διαψεύδουν.
Η χημεία μεταξύ τους πολύ καλή, με σκηνές έντασης χωρίς να χρειάζονται υπερβολές.
Συμπρωταγωνίστρια η Felicity Jones (The Theory of Everything), όχι κάτι το ιδιαίτερο, χωρίς όμως να είναι δική της η ευθύνη μιας και ο ρόλος δεν της ήταν απαιτητικός.
Η μουσική χωρίς να σου μείνει στο τέλος, σωστή κατά την πορεία της ταινίας.
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩ
Γιατί σου αρέσουν οι αληθινές ιστορίες. Γιατί σου αρέσουν τα ψυχολογικά παιχνίδια. Γιατί σου αρέσει να φαντάζεσαι τι συμβαίνει αλλά να έχεις αμφιβολίες. Γιατί σου αρέσει να βλέπεις καλή σκηνοθεσία και ωραίες ερμηνείες από ένα απλό σενάριο.