Πέντε έφηβοι ανακαλύπτουν ότι επιλέχθηκαν να γίνουν οι Power Rangers και να σώσουν τη Γη.
TI EΧΟΥΜΕ ΕΔΩ
(Don’t) Go Go Power Rangers. Ε, όλοι ξέρετε τι έχουμε εδώ, την πρώτη μεγάλου μπάτζετ μεταφορά του “παιδικού” που όλοι βλέπαμε όταν ήμασταν πιτσιρικάδες. Οι Power Rangers ενάντια στη Rita Repulsa. Η παραγωγή της ταινίας έγινε από τον Haim Saban, τον δημιουργό του franchise, και αποτελεί ουσιαστικά ένα reboot της σειράς.
Ας περάσουμε στο ψητό τώρα. Η ταινία είναι σίγουρα νοσταλγική, αλλά -επίσης σίγουρα- δεν είναι καλή• κάτι το οποίο δεν είναι και ιδιαίτερα κατακριτέο, καθώς μιλάμε για ένα franchise φτιαγμένο να πουλάει παιχνίδια κατά κύριο λόγο, οπότε δεν έχει κάποια καλλιτεχνική ακεραιότητα να χάσει.
Η ιστορία ξεκινάει σαν ένα Breakfast Club Rangers, με τους πρωταγωνιστές μας να είναι τιμωρημένοι στο σχολείο και το σενάριο να μας υπενθυμίζει σε κάθε ευκαιρία ότι είναι ξεκομμένοι από τους υπόλοιπους συνομήλικούς τους. Ανακαλύπτουν τυχαία το διαστημόπλοιο του Zordon (του προηγούμενου κόκκινου Ranger) και επιλέγονται από τα 5 “νομίσματα” να γίνουν η επόμενη ομάδα Power Rangers. Εδώ ξεκινάει η-όχι-απόλυτα-επιτυχημένη εκπαίδευσή τους, ενώ ταυτόχρονα η Rita (πρώην πράσινη Ranger) προσπαθεί να καταστρέψει τη Γη. Μέσω κλασικών κλισέ του είδους η ομάδα ενώνεται, ολοκληρώνει την εκπαίδευσή της και δίνει την τελική μάχη με τη Rita• ο Megazord ενάντια στον Goldar σε μια μάχη που δεν πρέπει να κρατάει πάνω από 5 λεπτά.
Η ταινία έχει “καρδιά” και καλές προθέσεις, τουλάχιστον. Οι περισσότεροι έφηβοι θα τη λατρέψουν, διότι έχει όση δράση και χαβαλέ χρειάζονται. Αλλά, δυστυχώς, όσοι δεν είμαστε έφηβοι θα απογοητευτούμε. Έχουμε ένα μετά βίας λειτουργικό φιλμάκι γεμάτο από αδιάφορα εφηβικά άγχη και κλισέ, χωρίς καν πολλές σκηνές δράσεις για να απολαύσουμε το ποπ-κορν μας. Η ταινία φοβάται να αγκαλιάσει τις καλτ ρίζες και την χαζομάρα της και καταλήγει σε ένα βαρετό, προβλέψιμο και χλιαρό αποτέλεσμα.
Για να αποδώσουμε τα του καίσαρως τω καίσαρι, πρέπει να δοθούν συγχαρητήρια στους δημιουργούς της ταινίας που έβαλαν για πρώτη φορά σε υπερηρωική ταινία αυτιστικούς και ομοφυλόφιλους/bisexual χαρακτήρες, παρότι ασχολήθηκαν ενδελεχώς μόνο με τον αυτισμό του μπλε Ranger που τελικά είναι και η ψυχή της ομάδας.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Σκηνοθέτης είναι ο Dean Israelite (Project Almanac) που κάνει σχετικά τίμια δουλειά, με highlight μια καταδίωξη με αυτοκίνητα στην αρχή της ταινίας που θυμίζει μια light έκδοση της κλασικής σκηνής από το The Children of Men.
To σενάριο του John Gatins (Flight, Real Steel) δεν έχει να προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο και κινείται στα κλισέ και προβλέψιμα νερά άλλων ταινιών του είδους, αλλά έχει λίγες θαρραλέες συναισθηματικά στιγμές με τους Rangers. Το περίεργο του σεναρίου είναι ότι μοιάζει να γράφτηκε αποκλειστικά για εφήβους• κάποιες στιγμές παραείναι τολμηρές για μικρότερα παιδιά, ενώ άλλες είναι τρομερά βαρετές για ενήλικους.
Στο καστ έχουμε τον Dacre Montgomery ως Jason Scott/Κόκκινο Ranger, αρχηγό των Power Rangers και πρώην quarterback της σχολικής ομάδας που έχει προβλήματα με την αστυνομία. Η ψυχή της ομάδας και υπεύθυνος για τα καλύτερα σημεία της ταινίας είναι ο RJ Cyler (Me and Earl and the Dying Girl), ο αυτιστικός Billy Cranston/Μπλε Ranger. Η Naomi Scott (Terra Nova) είναι η Kimberly Hart/Ροζ Ranger που βρέθηκε τιμωρημένη για cyberbullying, η Becky G είναι η Trini/Κίτρινη Ranger που εξετάζει τo σεξουαλικό προσανατολισμό της και ο Ludi Lin είναι ο Zack/Μαύρος Ranger που έχει άρρωστη μητέρα.
Η Elizabeth Banks (The Hunger Games, Pitch Perfect) ταιριάζει γάντι στον εκκεντρικό ρόλο της Rita Repulsa, ενώ Zordon είναι ο Bryan Cranston (Breaking Bad), με την ταινία να αποτυγχάνει να εκμεταλλευτεί το ταλέντο του. Στη φωνή του Alpha 5, του ρομποτικό βοηθού του Zordon, είναι ο Bill Hader (SNL).
H μουσική είναι αναμενόμενη για εφηβική περιπέτεια με indie/rock τραγουδάκια, με καλύτερη στιγμή το “Go Go Power Rangers!” που ακούγεται προς το τέλος.
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩ
Για τη νοσταλγία επειδή έβλεπες μικρός/μικρή τη σειρά. Για κάποιες ωραίες σκηνές. Για τον αυτιστικό Μπλε Ranger. Για τη mid-credits σκηνή που εισάγει τον Tommy Oliver για το sequel.